wtorek, 26 stycznia 2016

Odpowiedzi na wasze pytania odnośnie bloga #1 + Trochę inspiracji

Hej! Co tam u Was słychać? Ja niestety po ostatniej sesji się troszkę rozchorowałam i siedzę w domu. (i tak pójdę na następną, nie ma bata!). Ale dość o tym, przechodząc do tematu dziś przygotowałam dla Was post odnośnie pytań zadawanych przez Was na moim ASKU . Nie robiłabym tego postu, ale ponieważ pytania często się powtarzają to stwierdziłam, że aby nie odpowiadać dziesięć razy na to samo, to napiszę to wszystko tutaj. Przy okazji dziękuję bardzo serdecznie za miłe komentarze i za każdą obserwację. Za każdym razem gdy zobaczę ,że przybył mi obserwator to dosłownie skaczę z radości. Mam nadzieję ,że pisząc tutaj sprawię komuś choć część tej radości, którą ja zyskuję robiąc to co uwielbiam. Jeszcze chciałabym się spytać czy podoba wam się nowy wygląd bloga? :) Ogólnie ja nie jestem zachwycona, ale ponieważ dopiero się z tym wszystkim oswajam, to nie liczyłam na zniewalający efekt. Także już nie przedłużam i zapraszam do dalszej części posta.







Co prawda bloga założyłam 17 sierpnia 2015 roku, ale ponieważ miałam małe zawahania, nie wiedziałam czy to jest na pewno dla mnie, to regularne posty (ogólnie posty) zaczęły pojawiać się 9 stycznia 2016 roku. Od tego czasu posty pojawiają się regularnie i oby tak zostało :)
Co do drugiego pytania to dziennie mam około 200 wyświetleń. Wiadomo nieraz jest mniej, nieraz więcej, ale zawsze jest około 200.
 
Jeśli chodzi o inspirację to oglądam blogi. Główną osobą, która zainspirowała mnie do założenia bloga jest Wiktoria Witak z bloga zpasjadozycia(KLIK) Poza Nią oczywiście zafascynowało mnie  wiele innych Blogerek, ale Wiktoria przyczyniła się do tego najbardziej. Pomysły na posty staram się czerpać z głowy. Wiadomo, że zawsze trafi się na coś, co już kiedyś pojawiło się w Internecie, jednak przynajmniej mamy wtedy satysfakcję, że mimo wszystko wpadliśmy na to sami. :)
 
Jeśli chodzi o to pytanie to myślę, że nie będę się na razie na ten temat wypowiadać. Mój aparat jest bardzo słabej jakości i trzeba się natrudzić ,żeby zrobić ładne zdjęcie. Planuję zakup nowego, jednak na tą chwilę jest to nie możliwe. :)
 
 
Bloga założyłam, ponieważ zawsze mnie to fascynowało. Lubię robić zdjęcia i przelewać swoje myśli na papier. Interesuję się także wieloma rzeczami, dlatego stwierdziłam, ze nie zaszkodzi spróbować. Może choć kilku osobom sprawię radość swoją obecnością. :)
 
 
Z tego co wiem, to nie można podjąć współpracy przy tak małej liczbie obserwatorów. Jak na razie nawet dostając propozycję, myślę ,że bym jej nie przyjęła, ponieważ nie znam się na tym i bałabym się, że mogą mnie oszukać. Kiedyś, w bardzo, bardzo dalekiej przyszłości może się na to zdecyduję, jednak na razie nic na to nie wskazuje.
 
 
Także to by było na tyle pytań. Mam nadzieję, że jak na tą chwilę nie będę otrzymywała
codziennie, po kilka takich samych pytań odnośnie tego, choć bardzo się cieszę z każdego, ponieważ
to oznacza, że jednak ktoś tu zagląda. :)
 
Jeszcze raz bardzo serdecznie zapraszam na ASKA  ,na którym możecie pytać o wszystko
oraz dziękuję za każdy komentarz i obserwację. ♥
 
A na sam koniec, aby nie pozostawić Was tak w zupełności bez zdjęć (a leżę chora w łóżku)
przygotowałam kilka inspiracji.
Jeśli chcielibyście częściej takie posty z inspiracjami mogłabym takie coś przygotowywać, choć uważam ,że raczej tego typu rzeczy powinny pojawiać się na np. ZSZYWCE ,a nie na blogu. :)




















 
 


14 komentarzy:

  1. Świetne inspiracje. I bardzo fajnie, ze zrobilaś tego posta tutaj, a nie tylko na asku, bo jeśli czytelnikom na prawdę zależy na tych informacjach i są prawdziwymi czytelnikami to na pewno zobaczą ten post. Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawie piszesz i miło się czyta. Wydajesz się bardzo sympatyczną osobą. Na pewno będę zaglądać tu częściej. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prowadzisz bloga od 9 stycznia? To króciutko, a już masz kilku obserwatorów, oczywiście wśród nich jestem i ja. Wydajesz się być miłą osobą :) bardzo fajne inspiracje. Myślę, że co jakiś czas na blogu może pojawić się post właśnie z nimi, bo w ten sposób też poznajemy nasz styl.
    co do długich sukienek.. też bardzo mi się podobają i chciałam taką na studniówkę, ale niestety nie mogłam znaleźć takiej, która chwyciłaby mnie za serce :)
    ann-aspiration

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem. Teraz takie suknie są rzadkością. Chyba pozostaje Nam tylko czekać na ślub! :D I bardzo dziękuję za obserwację. :)

      Usuń
  4. Bardzo fajne inspiracje. Co do współprac mam podobne zdanie do twojego ;p
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeśli chodzi o wygląd bloga to mi sie podoba ale ja lubię po prostu minimalistyczny styl :) To bloga jako tako prowadzisz krótko a masz tyle wyświetlen dziennie. Gratuluje ! Trzymaj tak dalej :) Jeśli chodzi o inspiracje to bardzo lubię tego typu posty :)
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne inspiracje i wyczerpujące odpowiedzi :). Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny post. :)
    Też kiedyś miałam przerwę od blogowania i teraz znów nadszedł taki czas... Powodzenia. :*
    Obserwujemy? :)
    http://evelinololove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo dobrze piszesz :) z czasem napewno będziesz miała bardzo dużo czytelników :)
    agusska--agusska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Zobaczysz blog zacznie się rozwijać, a firmy zaczną do Ciebie pisać! Czasem warto podjąć współpracę!

    ZAPRASZAM I OBSERWUJE(jako; Aleks Mlodz)
    http://aaleksm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochana ja już obserwuję. :*
    http://evelinololove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Mój pierwszy aparat też nie był rewelacyjny, jednak jak się przyłożyłam to można było zrobić naprawdę ajne zdjęcia ;) powodzenia!

    U mnie nowy post, zapraszam!
    Obserwuję ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny i ciekawy wpis :)
    Obserwuje, zaparaszam do siebie dopiero zaczynam :)
    http://krychowiakowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

*Bardzo dziękuję za każdy komentarz i obserwację, to bardzo motywuje! ♥
*Zostaw link do swojego bloga (najlepiej czynny, w który wystarczy kliknąć), chętnie na niego zajrzę ;)
*Daj znać jeśli zaobserwujesz. Jeśli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo. :)
*Nie oszukuj ,że obserwujesz, skoro tego nie zrobiłeś, wszystko widzę i nie odwiedzam takich blogów. :)