wtorek, 19 stycznia 2016

Nowy semestr-nowe plany; trochę o organizacji + 2 DIY


Znacie ten zapał do nauki, który pojawia się na początku semestru, roku szkolnego, ale znika już po kilku tygodniach? Ja znam i to bardzo dobrze. Trzecia gimnazjum, drugi semestr.. Chyba nadszedł czas, aby ten "zapał" jakoś zatrzymać do czerwca. Początek roku 2016, a zarazem nowy semestr zaczął mi się masą sprawdzianów, w czym nie ma oczywiście nic dziwnego, eh. Zdziwiło mnie jednak, jak łatwo przychodzi mi ta nauka (w moim przypadku to ogromny szok, na prawdę). Jestem zadowolona ze swoich dotychczasowych wyników i planuję wkroczyć w ten semestr z jeszcze lepszymi ocenami, niż dotychczas. Co kryje się za tym, że moje oceny tak się polepszyły? Oczywiście dobra organizacja czasu, nie odkładanie wszystkiego na później. Szczerze.. nigdy nie mogłam się zorganizować. Jestem bardzo roztrzepaną osobą i zawsze o wszystkim zapominam. Postanowiłam to zmienić. Na początku wszystko wypisywałam sobie na zwykłej kartce. Ale to nie dla mnie.. Po co zaglądać do kartki, która nie chce, żeby na nią patrzeć? Kolejnym pomysłem był zakup specjalnego plannera, ale patrząc na cenę przeraziłam się i natychmiast zrezygnowałam. Ostatecznie pozostałam przy zwykłym wydrukowaniu "inspirujących karteczek".
 
Wydrukowanie kalendarza, na którym zapisuję wszystkie sprawdziany, lub po prostu jakieś ważne rzeczy bardzo mi pomógł. Zapisuję tam także kiedy powinien pojawić się kolejny post.
 
Plan na dzień, w którym zapisuję rzeczy, które robię rano, po południu oraz wieczorem i czas, jaki każda czynność powinna mi zająć sprawił, że stałam się punktualna. A myślałam, że to nie możliwe. :)
 
 
Czasem zdarza się, że po prostu brakuje na wszystko chęci. Wtedy warto spojrzeć na taki motywujący obrazek, po którym dostaniemy ostrego kopa w tyłek i zaraz się ockniemy.
 
+
Jeśli jesteście ciekawi jak zrobić samemu karteczki samoprzylepne oraz zakładkę do książki zapraszam do dalszego czytania!
 
1. Zakładka do książki: WĄSY
 
Do przygotowania zakładki będzie wam potrzebne: klamerka, ołówek, naklejki oczka, taśma klejąca oraz czarna kartka papieru.
Zakładka jest bardzo prosta do wykonania a efekt wygląda fajnie. :)
 
KARTECZKI SAMOPRZYLEPNE:
 
Co będzie potrzebne:
*kartki samoprzylepne
*linijka
*nożyczki
 
 
 
Karteczki wycinamy w kształt, jaki chcemy, żeby miały (w moim przypadku są to strzałki).
Na koniec odklejamy tylko końcówkę i gotowe. :)
Mam nadzieję, że post się spodobał!
Dziękuję za każdy komentarz i obserwację ♥

16 komentarzy:

  1. Świetny post, świetne diy, świetny blog! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post, świetne diy, świetny blog! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też zawsze wszystko muszę zapisywać i zaznaczać, świetne diy!
    Co powiesz na wzajemna obserwacje? Jeśli tak zacznij u mnie i daj znać w kom :*

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każda obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już zaobserwowałam i napisałam w komentarzu. :)

      Usuń
  4. Na szczęście edukację mam już za sobą. A DIY bardzo przydatne, nie tylko w szkole :)

    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczęściara! Ja już zaobserwowałam ;)

      Usuń
  5. Świetne DIY! Na pewno wykorzystam :D Obserwujemy? ;)

    Zapraszam!
    http://luxjulia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł ! :)
    Poklikasz w link z kurtką ? Z góry dziękuje :) .

    http://bedifferent-ania.blogspot.com/2016/01/just-nothing.html

    OdpowiedzUsuń
  7. te karteczki świetnie wyglądają :D sama muszę takie zrobić!

    twosistersbloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam tak samo, jeśli chodzi o to całe planowanie "będę się uczyć". Fajny pomysł z tymi karteczkami, jestem wzrokowcem, więc na pewno skorzystam. Odpowiadam: obserwuję i liczę na rewanż ;)

    blonddreamer.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja na początku szkolnego stwierdziłam, że będę dobrze zorganizowana. Kupię kalendarz i będę wszystko zapisywać. Mi to nie wypaliło. Od lutego chcę się jeszcze bardziej przyłożyć do przedmiotów zawodowych. Mam egzamin w czerwcu.
    Pozdrawiam, annenoele.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny post :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/
    Blog się spodoba? Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny sposób na zorganizowanie się! Podoba mi się ;)
    Obs ?:)

    OdpowiedzUsuń

*Bardzo dziękuję za każdy komentarz i obserwację, to bardzo motywuje! ♥
*Zostaw link do swojego bloga (najlepiej czynny, w który wystarczy kliknąć), chętnie na niego zajrzę ;)
*Daj znać jeśli zaobserwujesz. Jeśli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo. :)
*Nie oszukuj ,że obserwujesz, skoro tego nie zrobiłeś, wszystko widzę i nie odwiedzam takich blogów. :)