sobota, 9 stycznia 2016

New cosmetics & second-hand haul

Hej wszystkim!
Długo mnie tu nie było, wiem. Miałam pare spraw do przemyślenia, ale mam nadzieje, że to będzie ostatnia taka sytuacja. Teraz już wszystko będzie na bieżąco (Nowy Rok= Nowe postanowienia). Nie przedłużając, chciałabym wam dzisiaj pokazać kilka rzeczy.
Ponieważ uwielbiam się malować, często zdarza mi się kupować nowe kosmetyki i to właśnie dzisiaj chciałabym wam pokazać.
Nie jest tego dużo, ale stwierdziłam, że chętnie pokażę wam chociaż te kilka rzeczy :)

  
             Pierwszą rzeczą jest krem Nivea. Ostatnio po prostu uzależniłam się od niego!

                                                                                             Nivea Creme- ok. 3 zł.


         Kolejną rzeczą jest podkład. Szczerze mówiąc muszę przyznać ,że nie jestem z niego zbyt zadowolona. Bardzo podkreśla suche skórki co daje okropnie sztuczny efekt.

                                                     Podkład Maybelline New York- ok. 20 zł (przecena)


Ostatnią rzeczą z kosmetyków jest korektor. Niestety nie wiem ile za niego zapłaciłam, ale ma bardzo dobre krycie i jestem zadowolona z jego zakupu.


Niedawno udało mi się także odwiedzić pobliski second-hand. Co muszę przyznać, byłam zaskoczona dwiema rzeczami, które w nim znalazłam.

Pierwszą rzeczą są rurki z wysokim stanem. Byłam zaskoczona, ponieważ nie są ani troszkę zniszczone. Zapłaciłam za nie ok. 10 zł.

Ostatnia rzecz, z której jestem najbardziej zachwycona to sweterek z firmy atmosphere. Kosztował również ok. 10 zł i także nie zauważyłam w nim żadnych wad. Jest może troszkę duży, ale to mi zbytnio nie przeszkadza.



Przy okazji jestem bardzo szczęśliwa, ponieważ nareszcie spadł śnieg. Niestety w Święta nie zaszczycił mnie swoją obecnością, ale ważne ,że chociaż teraz jest! ♥



                                                                                     A czy u Was spadł śnieg?
                                                                              Mam nadzieję ,że post się spodobał! :)

8 komentarzy:

  1. ciekawe kosmetyki! ♥ pozdrawiam

    http://londonkidx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Mega kosmetyki i sweterek! U mnie tez jest snieg! ❤

    OdpowiedzUsuń
  3. Mega kosmetyki i sweterek! U mnie tez jest snieg! ❤

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak mnie korci do kupienia tego podkładu :)) no ale nie wiem czy się u mnie sprawdzi ;) ktoś go jeszcze testowal? Podzielcie się tym i jak coś dajcie znać na moim blogu ;) anitafafara.blogspot.com zapraszam ;))

    OdpowiedzUsuń

*Bardzo dziękuję za każdy komentarz i obserwację, to bardzo motywuje! ♥
*Zostaw link do swojego bloga (najlepiej czynny, w który wystarczy kliknąć), chętnie na niego zajrzę ;)
*Daj znać jeśli zaobserwujesz. Jeśli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo. :)
*Nie oszukuj ,że obserwujesz, skoro tego nie zrobiłeś, wszystko widzę i nie odwiedzam takich blogów. :)