niedziela, 24 stycznia 2016

"Marzenia mamy po to, by spełniać je"


 
Kiedyś pewna osoba zapytała mnie czy mam jakieś marzenia? Odpowiedziałam twierdząco,
no bo kto ich nie ma? Wdając się z Nią w coraz głębszą dyskusję zaczęła opowiadać mi o swoich.
Podobno każde marzenie można spełnić. Czy to stwierdzenie aby na pewno jest prawdą?
Dziewczyna opowiedziała mi o swoim życiu i o przykrych sprawach, które ją spotkały.
Tak na prawdę Ona sama nie miała wpływu na to marzenie.
Miała 14 lat, a jedyną rzeczą jaką mogła zrobić była szczera modlitwa.
Wiele osób twierdzi, że marzenia to nasze wyobrażenia, które nigdy się nie spełnią.
Tak na prawdę każde stwierdzenie ma w sobie trochę prawdy.
Głównie wszystko zależy od marzeń jakie posiadamy.
Osoba, która nie przeszła w życiu ciężkich chwil zażyczy sobie, hmm... nowych butów.
Dziecko, którego rodzice są chorzy, byli chorzy zażyczy sobie, aby do końca życia byli zdrowi.
Czy każde marzenie można spełnić?
Tak na prawdę najważniejsza jest wiara w to, że wszystko będzie dobrze.
Wierząc, że marzenia się spełniają jesteśmy w stanie stawić im czoła.
Co jest głównym kluczem do spełniania nierealnych marzeń?
Wiara, Nadzieja, Miłość
Jesteście ciekawi historii dziewczynki?
Jak już się pewnie domyśleliście Jej rodzice byli chorzy.
Dzięki Jej nadziei i miłości, jaką otaczała rodziców Oni mogą teraz cieszyć się zdrowiem.
Czternastolatka stawiła czoło problemom...
Każdemu z Nas się uda, wystarczy tylko w to wierzyć.
 
"Nie ma zbyt wiele cza­su, by być szczęśli­wym. Dni prze­mijają szyb­ko. Życie jest krótkie. W księdze naszej przyszłości wpi­suje­my marze­nia, a ja­kaś niewidzial­na ręka nam je przek­reśla. Nie ma­my wte­dy żad­ne­go wy­boru. Jeżeli nie jes­teśmy szczęśli­wi dziś, jak pot­ra­fimy być ni­mi jutro?"  Phil Bosmans
 
 
"Przes­tałem marzyć, jak człowiek nie marzy, umiera."    Ryszard Riedel
 
 
 
"Zaw­sze trze­ba po­dej­mo­wać ry­zyko. Tyl­ko wte­dy uda nam się pojąć, jak wiel­kim cu­dem jest życie [...]." Paulo Coelho
 
 
 
A Wy jak sądzicie? Każde marzenie można spełnić?
 
Co myślicie o zdjęciach?
 


23 komentarze:

  1. Można sie wzruszyć :') a zdjęcia śliczne! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialny post! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdj są prześliczne, szczególnie te z kotkiem <3 a tekst bardzo ładnie i mądrze napisany :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcia bardzo ładne,kiedyś sama napisałam post o podobnej tematyce ,Zapraszam! :* Obserwuję i pozdrawiam!
    mishmashbyalice.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Swietne! Wiecej takich tematycznych postow :)

    OdpowiedzUsuń
  6. trzeba dać z siebie wszystko i wierzyć że się uda :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bo motywacja i determinacja jest najważniejsza! :)

    U mnie nowy post, zapraszam!
    Obserwuję ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne zdjęcia, slodki kotek <3, fajnie zrobiłaś to zdjęcia w opisie ,,o mnie"
    Mój blog - klik♥

    OdpowiedzUsuń
  9. co do pytania -jeśli przyłożymy rękę do naszych marzeń i pomorzemy im się spełnić - to jasne :)
    fajne zdjątka ;)

    pozdrawiam,

    ViviVivienne Night Blog

    BLOG | INSTAGRAM | TWITTER | FACEBOOK |

    OdpowiedzUsuń
  10. zgadzam się, najważniejsza jest wiara w marzenia i w to co się robi;)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładne zdjęcia! Jeżeli chcemy spełnić jakieś marzenie i pomagamy mu i liczymy na to, że się spełni, to życie jakby nabiera większego sensu, czujemy taką wewnętrzną radość! Obserwuję!

    Mój blog ♥- klik

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny post! :) Zasługujesz na więcej obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja już wielokrotnie spełniłam kilka swoich marzeń i dalej będę to robić!

    Jull.pl - klik!

    OdpowiedzUsuń
  14. no moim zdaniem nie każde marzenie można spełnić ale trzeba się starać ;)
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne zdjęcia! :)
    Marzenia są ważne.
    Pozdrawiam :*
    CrazyTusiaBlog

    OdpowiedzUsuń
  16. Marzenia chyba tak naprawdę nadają życiu sens.:)
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie wiem czy każde, ale większość na pewno :)

    Pozdrawiam cieplutko,
    Do what you love - klik!

    OdpowiedzUsuń
  18. Warto mieć marzenia, a co do ich spełniania zgadzam się z tobą trza mocno wierzyć i dążyć do celu a wszystko się uda ;)
    Może wspólna obserwacja ? Jeśli tak zaobserwuj i zawiadom na blogu :) Anishia15.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudny kotek i piękny kolor włosów. Można spytać czy farbowałaś włosy? Masz ombree? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Nie farbowałam, to jest naturalny kolor :)

      Usuń
  20. Ale ładny sweterek! Skąd? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sh mówiła już o nim. :)

      Usuń

*Bardzo dziękuję za każdy komentarz i obserwację, to bardzo motywuje! ♥
*Zostaw link do swojego bloga (najlepiej czynny, w który wystarczy kliknąć), chętnie na niego zajrzę ;)
*Daj znać jeśli zaobserwujesz. Jeśli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo. :)
*Nie oszukuj ,że obserwujesz, skoro tego nie zrobiłeś, wszystko widzę i nie odwiedzam takich blogów. :)