sobota, 23 stycznia 2016

Haul: nowości z second-handu & prezent ♥

Hej kochani! Co u Was? U mnie troszkę ciężko.. Sporo nauki, próby poloneza przed balem gimnazjalnym, który już w sobotę!
Ogólnie urwanie głowy, ale mimo to jestem tutaj po raz kolejny i pisze tę notkę. Przy okazji.. jeśli bylibyście zainteresowani jak wyglądałam na balu mogłabym zrobić coś w stylu "Get ready with me". Dajcie znać w komentarzu lub na ask'u czy chcielibyście coś takiego.

 
Przechodząc do tematu posta, dziś chciałabym pokazać wam kilka nowości z second-handu oraz mały prezent :)
 
Na początku są to dwie koszulki. Pierwsza jest z atmosphere i zachwyciła mnie swoim koronkowym tyłem, natomiast druga z TOPSHOP. Jest przezroczysta i bardzo szeroka- wygląda na prawdę wspaniale.
1. ATMOSPHERE - 2 zł
2. TOPSHOP - 2 zł
 


 
Kolejne i już ostatnie rzeczy z second-handu to dwa swetry.
Jeden nie mam pojęcia jakiej jest marki, ale drugi pochodzi chyba od projektantki
Dorothy Perkins.
 
Czarny sweterek - ok. 10 zł
Biały - Dorothy Perkins ok. 5 zł
 


 
Ostatnią rzeczą jaką chciałam Wam pokazać jest bransoletka, którą dostałam w ostatnim czasie.
Jestem w niej po prostu zakochana! :)

 
Mam nadzieję, że post się spodoba.
Dziękuję za każdy komentarz i obserwację! ♥
 

8 komentarzy:

  1. Zapraszam do zapoznania się z pomysłem i wzięcia udziału! :)
    http://bloggerowysnapchat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Branzoletka genialna faktycznie! Świetny post!

    Zapraszam serdecznie do mnie -http://beestyourfashioon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  3. Świwtne rzeczy! ❤

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz racje, super zdjęcia i śliczny sweterek :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/
    Blog się spodoba? Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne rzeczy <3

    http://hopeandestiny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bluzeczki są śliczne <3
    madameeangela.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podobają mi się Twoje zdobycze! sama osobiście lubię od czasu do czasu wybrać się na takie łowy, ale zazwyczaj na nic fajnego nie trafiam ;/

    OdpowiedzUsuń

*Bardzo dziękuję za każdy komentarz i obserwację, to bardzo motywuje! ♥
*Zostaw link do swojego bloga (najlepiej czynny, w który wystarczy kliknąć), chętnie na niego zajrzę ;)
*Daj znać jeśli zaobserwujesz. Jeśli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo. :)
*Nie oszukuj ,że obserwujesz, skoro tego nie zrobiłeś, wszystko widzę i nie odwiedzam takich blogów. :)