piątek, 29 stycznia 2016

Fotografia #1 + 3 Blogi, które polecam

Hej! Dzisiaj znalazłam kilka starych zdjęć, które zrobiłam jakoś we wakacje. Uznałam, że może to dobry pomysł, aby co jakiś czas zrobić taki post właśnie o fotografii. Kocham robić zdjęcia, jednak wiem, że nie jestem w tym mistrzem, do tego mój aparat jest troszkę słabej jakości. Jednak uważam ,że nie warto rezygnować z czegoś tylko dlatego, że nie ma się idealnego sprzętu. :) Byłabym bardzo wdzięczna, jeśli napisalibyście co o tym sądzicie? Czy chcecie tego typu posty i czy podobają Wam się zdjęcia?
 
 
 
 
 
 
 
 
To tyle ze zdjęć. Teraz chciałabym pokazać wam kilka blogów, które bardzo serdecznie polecam i których jestem stałym czytelnikiem. Ciekawych zapraszam do dalszego czytania! :)
 
 

1. Wiktoria Witak
 
Jest bardzo pozytywną osobą i widać ,że bardzo przykłada się do bloga. Robi cudowne zdjęcia, do tego jest świetnie zorganizowana, czego nie jedna osoba powinna Jej zazdrościć.
 
2. Maryla
 
Robi cudowne zdjęcia, w których można się zakochać. Jest bardzo sympatyczną i pomocną osobą.
Na Jej blogu wszystko idealnie do siebie pasuje, co jest godne podziwu.
 
3. Aleksandra
 
Na tego bloga zajrzałam niedawno, ale zostałam już w nim na stałe. Nagłówek jest zachwycający, a dziewczyna prowadząca go ma cudowne włosy! Jeśli chodzi o zdjęcia: powalają na kolana!
 
To by było na tyle tych blogów, na które zaglądam najczęściej. Poza tym jestem także aktywna na stronach osób, które obserwuję.
 
 
UWAGA: Dziękuję bardzo wszystkim za tylu obserwatorów od 9 stycznia!
Przynajmniej wiem, że Ktoś czyta moje posty, a to już jest ogromny sukces. :)
 
 
 
 

33 komentarze:

  1. Uwielbiam bloga Wiktorii! Czytam go od bardzo dawna! :) Bloga Maryli odkryłam niedawno :)

    Zapraszam do mnie, dopiero zaczynam :) -> MARTA-ZET.BLOGSPOT.COM - klik♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcie motyla jest świetne! :)
    Jejkuu, ale miło mi się aż zrobiło ♥ Cieszę się, że mam takie czytelniczki :*
    Buziaki <3, meryy-blog.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! :) ;* Samą prawdę napisałam. :)

      Usuń
  3. Cudne zdjęcia! Masz oko <3
    Moze wzajemna obserwacja?

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam zdjęcie tego motyla, cudowne po prostu!
    ♥ blog

    OdpowiedzUsuń
  5. great post :) I follow you via GFC :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie blogi mają coś w sobie, a zdjęcia ciekawe :D
    claudia-ss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne zdjęcia zapraszam do mnie
    http://nicniejesttakiesame.blogspot.com obs za obs?

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne zdjęcia zapraszam do mnie
    http://nicniejesttakiesame.blogspot.com obs za obs?

    OdpowiedzUsuń
  9. Boskie zdjęcia! Wcale nie są złej jakości ;)
    Zapraszam do mnie, obserwuję :)
    niespotykanne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. ładne zdjęcia ! :)
    zapraszam do siebie i proszę o kliknięcia na strony z dresslink, z góry dziękuję :)
    http://aagataaasz.blogspot.com/2016/01/wishlist-for-dresslinkcom.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładne zdjęcia! Szczególnie pierwsze mi się podoba. :) Nie trzeba mieć nie wiadomo jakiego aparatu, by zrobić dobre zdjęcia. :)
    krysiastyle.blogspot.com- klik!

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniałe wakacyjne zdjęcia ♥

    http://anita-maggda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Zaraz zajrze na blogi dziewczyn :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawe zdjęcia, a na blogi na pewno zajrzę w wolnej chwili! ♥
    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  15. Piekne zdjęcia! Z chęcią zobaczę więcej takich postów. Łatwo było Ci uchwycić motylka? Bo ja się długo męczyłam :)
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie było zbyt łatwo, szczególnie ,że musiałam podejść bliziutko. Na szczęście nie odleciał. :D

      Usuń
  16. Ale świetne zdjęcia *-*

    http://bleedingoutforyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowne zdjęcia *.* Ja chcę już wiosnę!
    Świetny blog :3 Pozdrawiam! :D
    Mój blog - klik ^^

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne zdjęcia! :)To pierwsze mnie urzekło. Co do blogów to czytam bloga Maryli i Wiktorii, a tego trzeciego jeszcze nie miałam okazji odwiedzić. Wybrałaś jedne z najlepszych blogów! Zapraszam do mnie z-pasja-w-obiektywie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowne zdjęcia! Aż zatęskniłam za wiosną :)
    Obserwujemy?
    http://carolineworld123.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Super zdjęcia udało ci się zrobić!
    Mój blog: mela-pl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne zdjęcia! Aparat nie ma wielkiego znaczenia, liczą się umiejętności, a tobie naprawdę ich nie brakuje!
    Przejrzałam wszystkie posty, mega spodobał mi się twój blog więc oczywiście obserwuję! Ja co dopiero zaczynam z blogowaniem...

    Mój blog ^^.

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ładne zdjęcia!
    Polecam również korzystaniem z programów do przeróbki typu Photoscape :)

    live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Korzystam z Photoscape i Gimpa, jednak te zdjęcia po przerobieniu wyglądały bardzo nienaturalnie, dlatego stwierdziłam, że zostawię je takie. :)

      Usuń
  23. rozejrzałam się i prowadzisz świetnego bloga :) zostaję na dłużej pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  24. piękne zdjęcia!
    oczywiście obserwuję!
    emmadeline.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne zdjęcia,i możesz dodawać takie posty,a na pewno będę wpadać! :)

    Zapraszam :D
    Mój blog-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  26. Robisz na prawdę piękne zdjęcia! Masz talent, więc dodawaj więcej takich postów :)
    Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń

*Bardzo dziękuję za każdy komentarz i obserwację, to bardzo motywuje! ♥
*Zostaw link do swojego bloga (najlepiej czynny, w który wystarczy kliknąć), chętnie na niego zajrzę ;)
*Daj znać jeśli zaobserwujesz. Jeśli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo. :)
*Nie oszukuj ,że obserwujesz, skoro tego nie zrobiłeś, wszystko widzę i nie odwiedzam takich blogów. :)