czwartek, 17 września 2015


Hej! Jak już wiecie, prawie jeden miesiąc szkoły za nami, jeszcze 9. Spokojnie, damy radę.
Ze względu na to, że mam bardzo dużo nauki, cóż, 3 klasa gimnazjum to nie przelewki, przygotowałam dla was post, pt. " Moje sposoby na naukę". Przedstawię wam w nim kilka trików, które pomagają mi w nauce, a więc zaczynajmy!

Zawsze zanim zacznę się uczyć, zaglądam do kalendarza, w którym mam zapisane wszystkie sprawdziany, kartkówki i tym podobne. Dzięki temu nigdy o niczym nie zapominam.


Gdy uczę się na jakąś odpowiedź lub kartkówkę, zawsze najważniejsze informacje zaznaczam sobie kolorowymi karteczkami, lub po prostu podkreślam ważne rzeczy w książce.


Gdy materiału jest bardzo dużo, warto podzielić sobie go na kilka części, tak, aby codziennie się czegoś nauczyć, a nie zwalić masę materiału na jeden dzień. Bardzo przydatne jest także robienie notatek, szczególnie na kolorowo. Gdy notatka będzie napisana ładnie i przejrzyście, łatwiej ją zapamiętamy.



Po skończeniu nauki, warto jest się sprawdzić, np. rozwiązując jakieś testy lub po prostu poprosić mamę, tatę czy rodzeństwo aby odpytali nas z danego materiału.

 

A teraz mała niespodzianka!

Przygotowałam dla was również małe DIY, a mianowicie jak wykorzystać stare klamerki.


Do wykorzystania starych klamerek, będą nam potrzebne oczywiście klamerki, taśma klejąca, biała farba oraz brokat.


Klamerki obklejamy lekko taśmą klejącą, po czym wrzucamy do białej farby i lekko obsypujemy brokatem. Gdy klamerka wyschnie mamy świetny spinacz, który również w jakiś sposób pomoże nam w nauce.


   Mam nadzieję ,że post wam się spodoba i do zobaczenia niedługo, papa :*
  ASK
snapchat: mystyllleee


14 komentarzy:

  1. Świetny post! ♥ Mnie bardzo się przydał, bo jestem już w 3 gimnazjum :D
    NOWY POST NA ZYCIEDLAPASJI♥ Proszę o kliki! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Dziękuję :* poklikałam we wszystkie linki :) :)

      Usuń
  2. Korzystam z takich samych sposobów :D Świetny post.
    Mój Blog,zapraszam - klik!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo, Dziękuję <3 zajrzę na bloga :) :)

      Usuń
  3. A z takich sposobów właśnie korzystam i pomaga to o wiele bardziej :)


    http://xyzilo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekaw DIY :D a klamerek w domu jest sporo, wypróbuję!
    Pozdrawiam!

    vexykon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja zawsze uczę się dzień przed sprawdzianem i daje radę ;p
    Zapraszam do mnie --> KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No jak kto woli, ja mam ciężko ogarnąć cały materiał w jeden dzień. Zajrzę do cb :)

      Usuń

*Bardzo dziękuję za każdy komentarz i obserwację, to bardzo motywuje! ♥
*Zostaw link do swojego bloga (najlepiej czynny, w który wystarczy kliknąć), chętnie na niego zajrzę ;)
*Daj znać jeśli zaobserwujesz. Jeśli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo. :)
*Nie oszukuj ,że obserwujesz, skoro tego nie zrobiłeś, wszystko widzę i nie odwiedzam takich blogów. :)