poniedziałek, 17 sierpnia 2015

Q&A czyli odpowiedzi na pytania.

Hej!
Dzisiaj, jak sam tytuł mówi, przygotowałam dla was kilka pytań, na które zaraz poznacie odpowiedzi. Są to pytania z przeróżnych źródeł, jednak większość jest z ask.fm.
Mam nadzieję, że post wam się spodoba, a tymczasem zapraszam do dalszego czytania!

1. Gdybyś miał(a) do końca życia słuchać jednej piosenki, jaki byłby jej tytuł?
Myślę, że wybrałabym "Power Play- Kochaj Mnie" ponieważ to jest jedyna piosenka, której słucham już bardzo długo i jeszcze mi się nie znudziła.

2. Jakbyś zmienił(a) świat, gdybyś mógł(a)?
Gdybym miała taką możliwość, na pewno starałabym się zmienić coś na lepsze, ale nie jestem w stanie odpowiedzieć dokładnie co bym zrobiła.

3. Co powinien umieć prawdziwy mężczyzna?
Przede wszystkim powinien sprawiać, by kobieta czuła się przy nim wyjątkowo, pocieszać ją gdy jest smutna oraz kochać ją bezgranicznie.

4. Co jest lepsze: siwe włosy czy ich całkowity brak?
Jak dla mnie o wiele lepsze są siwe włosy! :)

5. Czy można na prawdę kochać więcej niż jedną osobę?
Uważam, że jest to możliwe, ponieważ są różne rodzaje miłości, nie tylko do chłopaka/dziewczyny.

6. Kto wie o tobie najwięcej?
Najwięcej zdecydowanie wiedzą o mnie rodzice, siostra oraz najlepsza przyjaciółka.

7. Jakie kłamstwo ludzie mówią sobie najczęściej?
Myślę, że najpopularniejszym kłamstwem ludzi są słowa "Kocham Cię"

8. Gdzie szukasz porad?
Zazwyczaj szukam porad u przyjaciółki, mamy lub siostry.

9. Czy lubisz psy?
Tak, lubię psy.

10. Co wolisz: spacer czy jazdę na rowerze?
Zdecydowanie wolę spacer.

11. Które święta obchodzisz wraz z rodziną?
Wszystkie.

12. Jaki był twój wymarzony zawód w dzieciństwie?
Jak byłam mała zawsze chciałam być sklepową.

13. Jaki jest kolor twojej szczoteczki do zębów?
Niebieski.

14. Wolisz samotność czy towarzystwo innych ludzi?
Zależy kiedy, ale zazwyczaj towarzystwo innych ludzi.

15. Od kogo otrzymałeś/aś ostatniego sms-a?
Od chłopaka.

16. Co cię najbardziej denerwuje?
Ludzie, którzy wszystko muszą wiedzieć.

17. Pijesz gorącą czy zimną herbatę?
Raczej wolę gorącą.

18. Jakie masz teraz na sobie ubrania?
Aktualnie mam na sobie jeansowe spodenki i białą koszulkę z "Tom i Jerry".

19. Które zwierzęta są mądrzejsze: psy czy koty?
Zdecydowanie mądrzejsze są psy.

20. Ile masz wzrostu i ile ważysz?
Mam 160cm wzrostu i ważę 41kg.

........................................................................................................................................................
Tak więc to by było na tyle. Liczę na to, że post wam się spodoba i czegoś się o mnie dowiecie. Pozdrawiam serdecznie, Julita. ;*

2 komentarze:

*Bardzo dziękuję za każdy komentarz i obserwację, to bardzo motywuje! ♥
*Zostaw link do swojego bloga (najlepiej czynny, w który wystarczy kliknąć), chętnie na niego zajrzę ;)
*Daj znać jeśli zaobserwujesz. Jeśli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo. :)
*Nie oszukuj ,że obserwujesz, skoro tego nie zrobiłeś, wszystko widzę i nie odwiedzam takich blogów. :)